Переможець Всеукраїнського конкурсу Максим Пивоваров
Щиро вітаємо здобувача гр. ЕЕК-22-1 Максима Пивоварова, який посів ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі з маркетингу «Мотивація нескорених 4.0: осмислений маркетинг», який організовано освітнім соціальним проєктом «Scholarship в Україні».
Максим представив конкурсну роботу на тему: «Креативність vs. Аналітика: що важливіше у сучасному маркетингу?» У своїй аналітичній роботі він висвітлив баланс між творчим підходом і логікою даних, продемонстрував здатність мислити критично та формулювати практичні висновки.
Підхід, представлений Максимом, було відзначено журі, до складу якого увійшли експерти з маркетингу, комунікацій та освітнього середовища.
Керівник з підготовки учасника конкурсу – ст. викл. кафедри ЕК Прібильнова І.Б.