Кафедра економічної кібернетики та управління економічною безпекою (ЕК)

Мова:

Обговорення освітніх програм кафедри ЕК в межах щорічного міжкафедрального семінару факультету ІТМ

Обговорення освітніх програм

кафедри економічної кібернетики та управління економічною безпекою

в межах щорічного міжкафедрального семінару

факультету інформаційно-аналітичних технологій та менеджменту

Обговорення освітніх програм кафедри ЕК в межах щорічного міжкафедрального семінару факультету ІТМ Обговорення освітніх програм кафедри ЕК в межах щорічного міжкафедрального семінару факультету ІТМ Обговорення освітніх програм кафедри ЕК в межах щорічного міжкафедрального семінару факультету ІТМ Обговорення освітніх програм кафедри ЕК в межах щорічного міжкафедрального семінару факультету ІТМ Обговорення освітніх програм кафедри ЕК в межах щорічного міжкафедрального семінару факультету ІТМ Обговорення освітніх програм кафедри ЕК в межах щорічного міжкафедрального семінару факультету ІТМ

19 грудня 2024 року на факультеті інформаційно-аналітичних технологій та менеджменту відбувся щорічний міжкафедральний семінар з питань обговорення змісту та структури освітніх програм, що реалізуються випусковими кафедрами факультету.

Гаранти та завідувачі випускових кафедр представили проєкти освітніх програм 2025 року набору, окресливши оновлення навчальних планів відповідно до сучасних вимог ринку праці, тенденцій цифровізації та стандартів вищої освіти України.

Зокрема, жваве обговорення викликала освітня програма «Економічна кібернетика» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яку реалізує кафедра економічної кібернетики та управління економічною безпекою. Під час дискусії було розглянуто питання вдосконалення структури програми, розширення переліку вибіркових дисциплін, посилення практичної підготовки здобувачів, а також залучення представників бізнесу та ІТ-сфери до освітнього процесу.

Учасники семінару відзначили важливість постійного оновлення змісту освітніх програм, орієнтації на компетентнісний підхід та підвищення рівня інтеграції освіти, науки й практики. За результатами обговорення було надано рекомендації щодо вдосконалення представлених проєктів і підготовки їх до затвердження на вченій раді факультету.