Посібник з методики навчання в умовах гібридних загроз
Один з надзвичайно важливих результатів проєкту WARN, а саме – посібник з методики навчання в умовах гібридних загроз, був презентований на робочій нараді проєкту WARN 24.01.2024.
Посібник містить результати досліджень та розробок всього проєктного консорціуму, які мають універсальний характер. Отримані результати не прив’язані до якоїсь спеціальності і можуть бути застосовані в навчальному процесі будь-якої освітньої програми. Рекомендації, викладені в посібнику, допоможуть викладачеві підготувати професіоналів, а стійких до сучасних викликів.
Запропонована методика є невід’ємною складовою формування унікальної компетентності, сформульованої в рамках WARN-проєкту: вмінню виконувати свої професійні та громадські обов’язки в неочікуваних, непрогнозованих, навіть – в екстремальних ситуаціях, спричинених гібридними загрозами.
Така компетентність не може сформуватись лише на основі відповідного освітнього контенту. Потрібно допомогти здобувачам напрацювати навички комплексного захисту від специфічних гібридних загроз. Саме таку задачу виконує запропонована методика.
Посібник знаходиться у відкритому доступі. Інформацію про посібник та лінк розміщено на сайті проєкту WARN. На основі методики навчання в умовах гібридних загроз відбуватимуться проєктні заходи – міні курси з підвищення кваліфікації викладачів (анонси будуть представлені).
Цитування посібника:
Методика навчання в умовах гібридних загроз: посібник / Е. Балашов, М. Білоконь, Т. Борозенцева, М. Головянко, С. Гришко, Т. Жовтенко та ін. – Харків: ТОВ “ТЕХНО- ЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ГРУП”, 2023. – 84 с. DOI: https://doi.org/10.62067/978-617-8242-02-2