Тренінг для викладачів: методики викладання в умовах гібридних загроз
16 вересня 2024 року в Національному університеті «Острозька академія» відбувся тренінг для викладачів університетів, що входять до Консорціуму, в рамках Еразмус+ проєкту «WARN – Академічна протидія гібридним загрозам (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP)».
Захід мав на меті розповсюдження інноваційних викладацьких практик, набутих під час тренінгів в європейських університетах-партнерах проєкту WARN. Команда викладачів кафедри ЕК, яку очолила зав. кафедри проф. Полозова Т.В., взяла активну участь в цьому заході. Учасники мали змогу ознайомитися з педагогічними підходами, спрямованими на покращення якості освіти в умовах сучасних викликів та загроз.
Тренінг розпочався виступом професора Анатолія Худолія, завідувача кафедри англійської філології НаУОА, який розповів про впровадження новітніх методів викладання у навчальний процес. Його доповідь підкреслила необхідність адаптації викладацьких підходів до швидко змінних умов сучасної освіти та безпекового ландшафту.
Оксана Грицук, доцентка кафедри психології Горлівського інституту іноземних мов (Бахмут – Дніпро), поділилася досвідом застосування платформи Kahoot у рамках «перевернутого навчання», яка дозволяє студентам краще засвоювати матеріал через інтерактивні завдання.
Цікавим і важливим був виступ Валентини Засадко, директорки Школи публічного управління УКУ, яка представила кейс-метод як ефективний інструмент у викладанні тем, пов’язаних із протидією гібридним загрозам.
Марія Головянко, доцентка кафедри штучного інтелекту ХНУРЕ, звернула увагу на важливість міждисциплінарного та мультикультурного підходу у навчанні, що допомагає підготувати студентів до реагування на складні виклики гібридних загроз.
Завершив тренінг виступ Алли Атаманенко, професорки НаУОА, яка висвітлила питання використання дилем як важливої складової підготовки фахівців у сфері міжнародних відносин та національної безпеки.
Жваве обговорення запропонованих підходів дозволяє стверджувати, що захід став важливою платформою для обміну досвідом між викладачами. Така творча міждисциплінарна взаємодія викладачів по справжньому сприяє впровадженню інновацій у навчальний процес, що дозволить підготувати нове покоління студентів до викликів сучасного світу.