Відкрита лекція з дисципліни «Аналіз та протидія гібридним загрозам в бізнес-менеджменті»
Новаторська дисципліна «Аналіз та протидія гібридним загрозам в бізнес-менеджменті» була створена як один з елементів оновлення ОПП УФЕБ другого (магістерського) рівня вищої освіти в рамках проєкту Erasmus+ «WARN: Академічна протидія гібридним загрозам» (610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP, 2019 – 2024). Ця дисципліна навчає наших здобувачів адаптувати робочі процеси та особистий простір до складних та непередбачуваних ситуацій, спричинених гібридними загрозами.
26.12.2023 відбулась відкрита лекція з дисципліни «Аналіз та протидія гібридним загрозам в бізнес-менеджменті» відповідно до графіку взаємних і контрольних відвідувань кафедри ЕК. Лекційне заняття для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент освітньо-професійної програми «Управління фінансово-економічною безпекою» на тему «Місце бізнесу в ландшафті гібридних загроз» провела доцентка кафедри ЕК, к.е.н., національна координаторка проєкту WARN Гришко Світлана Валеріївна.
На лекції були присутні:
- Дорошенко В.О., декан факультету інформаційно-аналітичних технологій та менеджменту ХНУРЕ, д.ф.-м.н., професор;
- Полозова Т.В., завідувач кафедри економічної кібернетики та управління економічною безпекою ХНУРЕ, д.е.н., професор;
- Шафроненко А.Ю., доцент кафедри інформатики ХНУРЕ, к.т.н., доцент, заступник декана факультету інформаційно-аналітичних технологій та менеджменту ХНУРЕ.
Відкрите заняття продемонструвало не лише відповідність аудиторних занять кафедри ЕК вимогам освітнього процесу, але й розвиток ОПП УФЕБ на основі впровадження результатів проєкту WARN (за його основними робочими пакетами):
- 2WP: нова дисципліна та нова методика навчання, розроблені в рамках проєкту;
- 3WP: імплементація нового освітнього контенту та нових педагогічних підходів в освітній процес;
- 5WP: доступ здобувачів ОПП УФЕБ до проєктних матеріалів WARN-середовища.
Завдяки механізму взаємовідвідувань, відкрита лекція виконала ще й функції демо-заходу, який був спрямований на забезпечення стійкості результатів проєкту WARN. Відкрите заняття продемонструвало факультетському менеджменту можливості впровадження нових курсів з протидії гібридним загрозам на інших освітніх програмах нашого факультету.